Tsiros Michalis

Professor

USA

Florida

New York, 1968

University of Miami

Herbert Business School

Department of Marketing


Ο Μιχάλης Τσίρος είναι κάτοχος της έδρας Patrick J. Cesarano και Καθηγητής και Πρόεδρος του τμήματος Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Μαϊάμι. Επισης, ειναι ιδρυτής και διευθυντής του Canes Behavioral Lab. Εχει διατέλεσει αντιπρύτανης του Miami Herbert Business School. Παλαιότερα ήταν μέλος του τμήματος του Washington University στο St. Louis. Είναι κάτοχος Πτυχίου (με διάκριση) στην Επιστήμη Υπολογιστών και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το St. John’s University, μεταπτυχιακού στη Διοίκηση επιχειρήσεων (MBA) από το St. John’s University, και διδακτορικού (Ph.D.) στο Μάρκετινγκ από το Temple University. Επισης έχει διδάξει στο Dartmouth College και London Business School.

Έχει τιμηθεί με το βραβείο Davidson για δημοσίευση εργασίας του που αναδείχθηκε το καλύτερο άρθρο της χρονιάς στο Journal of Retailing. Επίσης, συμπεριλήφθηκε στους κορυφαίους 30 νέους ακαδημαϊκούς του Μάρκετινγκ με βάση την ερευνητική του απόδοση (Young Scholars Program) από το διεθνώς αναγνωρισμένο Marketing Science Institute. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τιμολογηση και εκπτωτική προωθητική προϊόντων, τον ρόλο της ικανοποίησης του πελάτη και της μεταμέλειας στη λήψη αποφάσεων, στην αξιολόγηση κατόπιν της αγοράς, και της μετέπειτα συμπεριφοράς. Η έρευνά του μελετά πώς εφαρμόζονται φαινόμενα που εξετάζονται στη συμπεριφορική θεωρία αποφάσεων, αλλά και την κοινωνική και γνωστική ψυχολογία, στο Μάρκετινγκ και ειδικότερα σε όλα τα στάδια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του καταναλωτή. Άρθρα του έχουν συμπεριληφθεί σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research, Journal of Marketing, Journal of Retailing, Journal of the Academy of Marketing Science, και Organizational Behavior and Human Decision Processes

Έχει διατελέσει μέλος του Editorial Review Board στο Journal of Marketing και είναι μέλος του Editorial Review Board του Journal of Marketing Research, Journal of Retailing και του Journal of Services Research. Έχει διδάξει μαθήματα όπως Τιμολόγηση Προϊόντων, Έρευνα Αγοράς, Καταναλωτική Συμπεριφορά, και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς επίσης και σε στελέχη και έχει τιμηθεί με βραβεία διδασκαλιας. Τέλος, έχει πλούσια συμβουλευτική εμπειρία σε εταιρίες έρευνας αγοράς (π.χ. The Response Center, Research Data Analysis, Maritz Marketing Research) και ως ειδικός μάρτυρας για παραβίαση εμπορικών σημάτων.

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

Tsiros, Michael and Caglar Irmak (2020), “Lowering the Minimum Donation Amount Increases Consumer Purchase Likelihood of Products Associated with Cause-Related Marketing Campaigns,” Journal of Marketing Research, 57 (4) 755-770.

Fajardo, Tatiana M., Jiao Zhang, and Michael Tsiros (2016), “The Contingent Nature of the Symbolic Associations of Visual Design Elements: The Case of Brand Logo Frames,” Journal of Consumer Research, 43 (December), 549-566.

Laran, Juliano and Michael Tsiros (2013), “An Investigation of the Effectiveness of Uncertainty in Marketing Promotions Involving Free Gifts,” Journal of Marketing, 77 (1), 112-123.

Chen, Allan, Howard Marmorstein, Michael Tsiros, and Akshay Rao (2012), “When More is Less: The Impact of Base Value Neglect on Consumer Preferences for Bonus Packs over Price Discounts,” Journal of Marketing, 76 (4), 64-77.

Roggeveen, Anne, Michael Tsiros, and Dhruv Grewal (2012), “Understanding the Co-Creation Effect: When Does Collaborating with Customers Provide a Lift to Service Recovery?” Journal of the Academy of Marketing Science, 40 (6), 771-790.

Theotokis, Aristeidis, Katerina Pramatari, and Michael Tsiros (2012), “Effects of Expiration Date-Based Pricing on Brand Image Perceptions,” Journal of Retailing, 88 (1), 72-87.

Tsiros, Michael and David M. Hardesty (2010), “Ending a Price Promotion: Retracting it in One Step or Phasing it Out Gradually,” Journal of Marketing, 74 (1), 49-64.

Tsiros, Michael (2009), “Releasing the Regret Lock: Consumer Response to New Alternatives after a Sale” Journal of Consumer Research, 35 (April), 1039-1059.

Verhoef, Peter C., Katherine N. Lemon, A. Parasuraman, Anne Roggeveen, Michael Tsiros, and Leonard A. Schlesinger (2009), “Customer Experience Creation: Determinants, Dynamics and Management Strategies” Journal of Retailing, 85 (1), 31-41.

Tsiros, Michael, William T. Ross, and Vikas Mittal (2009), “How Commitment Influences the Termination of B2B Exchange Relationships,” Journal of Service Research, 11 (3) 263-276.

Grewal, Dhruv, Anne Roggeveen, and Michael Tsiros (2008), “The Effect of Compensation on Repurchase Intentions in Service Recovery,” Journal of Retailing, 84 (4), 424-434. Winner of the 2010 William R. Davidson Journal of Retailing Best Paper Award.

Tsiros, Michael and Carrie Heilman (2005), “The Effect of Expiration Dates and Perceived Risks on Purchasing Behavior in Grocery Store Perishable Categories,” Journal of Marketing, 69 (2), 114-129.

Tsiros, Michael, Vikas Mittal, and William T. Ross (2004) “The Role of Attributions in Customer Satisfaction: A Reexamination,” Journal of Consumer Research, 31 (2), 476-483.

Mittal, Vikas, William T. Ross, and Michael Tsiros (2002), “The Role of Issue Valence and Issue Capability in Determining Effort Investment,” Journal of Marketing Research, 39 (4), 455-468.

Tsiros, Michael and Vikas Mittal (2000), “Regret: A Model of Its Antecedents and Consequences in Consumer Decision Making,” Journal of Consumer Research, 26 (4), 401-417.

Mittal, Vikas, Pankaj Kumar, and Michael Tsiros (1999), “Attribute-Level Performance, Satisfaction, and Behavioral Intentions Over Time: A Consumption-System Approach,” Journal of Marketing, 63 (2), 88-101.

Tsiros, Michael (1998), “Effect of Regret on Post-Choice Valuation: The Case of More Than Two Alternatives,” Organizational Behavior and Human Decision Processes, 76 (1), 48-69.